Castelmagno
Welkom bij de familie Castelmagno.
Castelmagno
Welkom bij de familie Castelmagno.
Castelmagno
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De familie Castelmagno
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een verdwaalde Rus

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
poetin

poetin



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyvr 17 apr 2009, 2:09 pm

Vladimir loopt door het bos te dwalen. Hij was met een reisgezelschap op reis gegaan door Graafschap Holland maar nu is hij vanwege de drank en vooral gewoon zijn eigen onhandigheid de groep kwijtgeraakt. Vlad heeft geen idee waar hij is en loopt zuchtend en hopeloos kijkend door de dichte bossen. Dan begint het ook nog eens te regenen. Vladimir slaakt een vloek en begint harder te lopen. Dan glijden zijn voeten weg over de natte bladeren op de drassige bosgrond. De grond loopt vrij steil af en poetin glijdt enkele tientallen meters naar beneden waarbij boomwortels en afgevallen takken hem op minder aangename plaatsen tegemoet komen... Uiteindelijk komt hij met een schok tot stilstand tegen een rotswand. Met een vertrokken gezicht wrijft hij over de pijnlijk plekken. Het regent nog steeds.

Dan als Vladimir opkijkt ziet hij een soort grot. Daar kan ik mooi schuilen denkt hij en hij loopt naar binnen. Half naar binnen gelopen blijkt de grot toch anders te zijn dan hij dacht. Er zit een deur in. Laat ik maar aankloppen denkt Vladimir. Wellicht zijn er mensen die me de weg kunnen wijzen. Vlad klopt aan terwijl hij zich realiseert dat dit wel een erg vreemde plek is voor een ingang....
Terug naar boven Ga naar beneden
Silas-

Silas-



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyvr 17 apr 2009, 2:54 pm

Silas loopt door de salon als hij plotseling geklop op de voordeur hoort. "Wie zou dat zijn?" Silas kan zich niet herinneren dat hem vertelt is dat er bezoek verwacht werd. Hij haast zich naar de voordeur en klapt het luikje in het midden van de deur open en legt zijn oog er tegenaan. Hij ziet een man staan die er wat vreemd uitziet. Silas vraagt zich af of de man wel een hollander is. Hij vindt dat de man er maar verwilderd uit ziet, zijn haren staan alle kanten op en hij zit onder de schrammen en rode plekken.

Hallo?


Silas stem klinkt een beetje onzeker, hij vraagt zich af wat de man hier doet en of zijn bedoelingen goed zijn.

Kan ik u ergens mee helpen misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
poetin

poetin



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyvr 17 apr 2009, 3:49 pm

Na enige tijd en na wat gestommel gaat een luikje in de deur open. Door het gat in de deur is een gezicht te zien. De man ziet er niet al te vriendelijk uit als hij Vladimir begroet:
Hallo?

Zijn stem klinkt een beetje onzeker.
Kan ik u ergens mee helpen misschien?

Vladimir bedenkt zich dat hij er wel verschrikkelijk uit moet zien na die valpartij. Hij wrijft over zn voorhoofd en ziet dat er bloed op zijn vingers zit. Vlad schrikt en stamelt:
Uhm... Ik ben gevallen... uhm ik was verdwaald en toen ging het regenen en toen eh ineens stond ik hier en nu bloed ik enneeee....

Poetin herpakt zich en vraagt:
Zou ik even binnen mogen komen om te schuilen? En misschien heeft u wat verband om mijn schrammen te verbinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silas-

Silas-



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyzo 19 apr 2009, 7:03 pm

Silas hoort de woorden van de vreemde man en denkt na. Wat moest hij nu doen? Moest hij niet eerst toestemming hebben voor hij iemand binnen liet? Maar hij kon de arme, gewonde man toch zeker ook niet in dit slechte weer buiten laten wachten? Wat zou Ana Julia doen? Die had de man zeker weten binnen gelaten. Silas vroeg zich af wat de meesters er van zouden vinden, het zou vast consequenties hebben als hij deze man binnen liet.

Het lukt hem niet om een beslissing te maken en uiteindelijk realiseert hij zich dat de man toch al droog staat in de grot en besluit Silas Ana Julia te gaan halen. Zij weet vast wel wat ze moeten doen. Silas roept door het luikje naar de man aan de andere kant van de deur


Wacht even, ik moet even iemand halen.

Silas draait zich om en rent de salon in, op zoek naar Ana Julia. In zijn haast vergeet hij het luikje van de deur te sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
poetin

poetin



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyzo 19 apr 2009, 9:49 pm

Vladimir ziet dat de onbekende man nogal in dubio is. Zijn ogen draaien heen en weer in zijn oogkassen en zn lippen lijken te trillen. Dan antwoord de vreemde man en loopt weg:

Wacht even, ik moet even iemand halen.

De man draait zich om en rent naar binnen. In zijn haast vergeet hij het luikje van de deur te sluiten.

Vladimir ziet dat het luikje nog openstaat en probeert naar binnen te kijken... Het is nogal donker binnen en de onbekende man verdwijnt in de duisternis. Vlad begint lichtelijk in paniek te geraken en roept door het luikje, niet heel hard maar wel duidelijk verstaanbaar:

Waar gaat u heen? Ik ben gewond volgens mij. U laat mij toch niet buiten staan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana Julia

Ana Julia



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyzo 19 apr 2009, 10:06 pm

Ana Julia was in de salon het as in de haard aan het opvegen, om vervolgens de haard weer te laten glanzen, zoals de meester en meesteres haar hadden opgedragen.
Haar handen waren zwart van het roet en haar gezicht zat onder de zwarte vegen.
Dan ziet ze Silas de salon binnenlopen en hij kijkt behoorlijk zorgelijk.
Ze glimlacht naar hem
.

Wat is er aan de hand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silas-

Silas-



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyzo 19 apr 2009, 10:29 pm

Silas hoort de man nog roepen wanneer hij wegrent.

Waar gaat u heen? Ik ben gewond volgens mij. U laat mij toch niet buiten staan?

Silas reageert niet op de man en rent snel door naar Ana Julia, die in de salon zit.


Wat is er aan de hand?


Silas grijpt, zonder iets te zeggen, Ana Julia bij haar pols en trekt haar achter zich aan naar de deur, hij wil wel iets zeggen, maar van het rennen moet hij eerst weer bij adem komen. Omdat het hem niet lukt om iets te zeggen, wijst hij naar het luikje in de deur en hoopt maar dat Ana Julia begrijpt dat ze naar buiten moet kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana Julia

Ana Julia



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyzo 19 apr 2009, 10:41 pm

Ana Julia kijkt stomverbaasd als Silas haar aan haar polsen optrekt en meeneemt naar de hal.
Half struikelend rent ze achter hem aan.


Silas! Wat is er dan...

Roept ze tijdens het rennen.
Dan wijst hij naar het luikje dat open staat.
Ze kijkt hem wat bevreemd aan.
Langzaam loopt ze naar de deur en dan kijkt ze door het vierkantje.
Ze ziet een man staan. Hij ziet er nogal...smerig uit.

Even kijkt ze achterom, terug naar Silas.
Dan haalt ze haar schouders op en ze kijkt opnieuw naar de man.


Hallo...meneer....
Euh...wat is er aan de hand?
Kan ik u ergens mee helpen?


Vraagt Ana Julia zo vriendelijk mogelijk.
Met het verwilderde uiterlijk van de man en het rare tijdstip waarop hij hier staat, vermoedt ze dat er wat aan de hand is.
Ze weet namelijk ook niets van een gast. Ze heeft geen kamers in orde hoeven maken en deze man zag er ook niet uit alsof hij op visite kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
poetin

poetin



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyzo 19 apr 2009, 11:04 pm

Plotseling verschijnt er een vrouwengezicht voor het gat in de deur...

Hallo...meneer....
Euh...wat is er aan de hand?
Kan ik u ergens mee helpen?

Vraagt de vrouw zo vriendelijk mogelijk.

Uhm ow dag mevrouw. Mijn excuses voor alle consternatie en eh excuses voor hoe ik er uit zag. Ik eh ben verdwaald en toen gleed ik uit in het bos. Daarbij ben ik helaas onder de modder komen zitten en heb me bezeerd.

Vlad wrijft met een pijnlijk gezicht langs zijn bebloede voorhoofd.

Misschien is het een onbeleefde vraag maar zou ik mij binnen misschien even kunnen opfrissen?

Dan bedenkt Vlad dat hij zich nog niet eens heeft voorgesteld.

Uhm, aangenaam trouwens, mijn naam is Vladimir Tailleur Poetin, woonachtig in Utrecht en regelmatige gast in Heusden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana Julia

Ana Julia



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyzo 19 apr 2009, 11:13 pm

Ana Julia opent voorzichtig de deur.
Haar geklitte haren en kleding in de vorm van een aardappelzak worden zichtbaar.
Ze loopt op blote voeten. Ze zit onder de zwarte vegen van de as.
Ze glimlacht naar hem.


Kom maar binnen, maar blijf maar wel hier vlak bij de deur.
Ik zal een kaars voor u ontsteken.
En wat warm water en doeken voor u halen.
Dan kunt u zich in ieder geval verzorgen..
Ik weet niet hoe mij meesters....
Euhm..Ik ben Ana Julia...Heer Vladimir Tuileur Poetin.
En ik ben zo bij u terug.


Ana Julia draait zich om en dan loopt ze langs Silas.


We moeten hem gastvrij behandelen en hem helpen met zijn wonden.
Haal jij wat kaarsen? Dan zorg ik voor de rest...


Zachtjes kust ze hem op zijn wang en dan haast ze zich naar de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
poetin

poetin



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyzo 19 apr 2009, 11:44 pm

De onbekende vrouw opent voorzichtig de deur.
Haar geklitte haren en kleding in de vorm van een aardappelzak worden zichtbaar.
Ze loopt op blote voeten. Ze zit onder de zwarte vegen van de as.
Ze glimlacht naar Vladimir.


Kom maar binnen, maar blijf maar wel hier vlak bij de deur.
Ik zal een kaars voor u ontsteken.
En wat warm water en doeken voor u halen.
Dan kunt u zich in ieder geval verzorgen..
Ik weet niet hoe mij meesters....
Euhm..Ik ben Ana Julia...Heer Vladimir Tuileur Poetin.
En ik ben zo bij u terug.


Ana Julia draait zich om en dan loopt ze langs de onbekende man en fluistert wat naar hem.

Oh dank u wel dame Ana Julia. Ik wacht hier wel even...

Vlad kijkt de vreemd uitziende dame na. Ergens heeft ze wel wat sympathieks denkt Vladimir...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana Julia

Ana Julia



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyzo 19 apr 2009, 11:52 pm

Na een tijdje komt Ana Julia terug.
Ze heeft wat doeken bij zich en een emmer met verwarmd water.
Ook heeft ze een bundeltje oude kleren bij zich, mocht de man zijn kleren willen wassen en wat anders nodig hebben.
Daarbij heeft ze ook nog wat te eten meegenomen, en verband, want de man sprak over dat hij zich verwond had.

Ze stalt het allemaal voor hem neer. Ze zit op haar knieën dan voor hem. Haar hoofd houdt ze eerbiedig gebogen.
Maar dan kijkt ze hem voorzichtig aan. De meesters zijn er toch niet bij...


Alstublieft, heer Vladimir...
Ik heb wat eten voor u meegenomen.
En water om uw wondjes uit te spoelen en dan kunt u zich wassen.
Ik heb ook kleren....mocht u dat willen.
En denkt u dat uw wonder verzorgd moeten worden?


Ana Julia glimlacht er vriendelijk bij, maar haar ogen staan wat bezorgd.
Meerdere gedachten en zorgen gaan door haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
poetin

poetin



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyma 20 apr 2009, 12:06 am

Na een tijdje komt Ana Julia terug.
Ze heeft wat doeken bij zich en een emmer met verwarmd water en een bundeltje oude kleren.
Daarbij heeft ze ook nog wat te eten meegenomen, en verband.

Ze stalt het allemaal voor hem neer. Ze zit op haar knieën dan voor hem. Haar hoofd houdt ze eerbiedig gebogen.
Maar dan kijkt ze hem voorzichtig aan.


Alstublieft, heer Vladimir...
Ik heb wat eten voor u meegenomen.
En water om uw wondjes uit te spoelen en dan kunt u zich wassen.
Ik heb ook kleren....mocht u dat willen.
En denkt u dat uw wonder verzorgd moeten worden?


Ana Julia glimlacht er vriendelijk bij, maar haar ogen staan wat bezorgd. Poetin kijkt vriendelijk naar de zorgzame vrouw terug.

Oh heel erg bedankt mevrouw. Bedankt dat u mij zo welkom heet. Ik zal mijn kleren zo wel een beetje toonbaar maken. Het is slechts modder dus dat zou er vrij makkelijk af moeten gaan.. Ow en u heeft eten meegenomen, wat lief.

Poetin neemt een hapje van het eten en merkt dat hij al wat meer op krachten komt. Hij spoelt de ergste vlekken van zijn kleding en zijn gezicht en probeert zijn wonden een beetje schoon te spoelen.

Kunt u zien of ik erg gewond ben mevrouw? Ik kan het zo niet goed zien... Zou u even kunnen helpen met verbinden? Mag ik trouwens vragen wie hier wonen in deze eh bijzondere plaats?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana Julia

Ana Julia



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyma 20 apr 2009, 11:12 am

Oh heel erg bedankt mevrouw. Bedankt dat u mij zo welkom heet. Ik zal mijn kleren zo wel een beetje toonbaar maken. Het is slechts modder dus dat zou er vrij makkelijk af moeten gaan.. Ow en u heeft eten meegenomen, wat lief.

Ana Julia schudt haar hoofd.


Nee, dit is niet lief. Dit is gewoon omdat ik u niet zo weg kon laten gaan, maar verder ook niet het huis in durf te nemen...
Dus daarom dat ik u alles in een keer breng, wat u mogelijk nodig kon hebben.


Heer Poetin wast zich en maakt zijn kleren schoon en eet wat.
Ana Julia blijft er een beetje bij zitten, maar ze kijkt de gang in.
Hopend dat Silas snel komt met de kaarsen, maar ze vreest er voor dat de meester of meesteres toevallig de gang binnenloopt.

Kunt u zien of ik erg gewond ben mevrouw? Ik kan het zo niet goed zien... Zou u even kunnen helpen met verbinden? Mag ik trouwens vragen wie hier wonen in deze eh bijzondere plaats?


Ana Julia kijkt naar de man, ze wordt een beetje bleekjes.


Hier wonen mijn meester en meesteres...verder kan en wil ik hier verder niets over zeggen.
Maar...ik wil u wel helpen...waar bent u gewond?
Terug naar boven Ga naar beneden
poetin

poetin



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyma 20 apr 2009, 12:40 pm

Ana Julia schudt haar hoofd.

Nee, dit is niet lief. Dit is gewoon omdat ik u niet zo weg kon laten gaan, maar verder ook niet het huis in durf te nemen...
Dus daarom dat ik u alles in een keer breng, wat u mogelijk nodig kon hebben.


Ana Julia blijft er een beetje bij zitten, maar ze kijkt de gang in. Poetin kijkt wat argwanend naar Ana Julia. Het begint een beetje vreemd hier te worden....

Oh eh ok ja duidelijk...

Ana Julia kijkt Poetin aan als hij begint over zijn wonden en navraag doet naar de meester, ze wordt een beetje bleekjes.

Hier wonen mijn meester en meesteres...verder kan en wil ik hier verder niets over zeggen.
Maar...ik wil u wel helpen...waar bent u gewond?


Ow eh sorry, ik wist niet dat het zo gevoelig lag. Uhm ja volgens mij heb ik vooral wat schrammen in mijn gezicht en op mijn voorhoofd. Kunt u zien of het ernstig is? Maar u maakt mij wel nieuwsgierig hoor. Ik zou me graag aan de heer of dame des huizes voorstellen om hen te bedanken voor de goede ontvangst en om een compliment te geven voor hun behulpzame medewerkers... Of hebben uw meester en meesteres wat te verbergen? Het zijn toch geen Fransen hé?!

Poetin doet een stap terug als hij dat zegt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Silas-

Silas-



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyma 20 apr 2009, 1:15 pm

Silas komt net terug met de kaarsen als hij Poetin nog wat hoort vragen.

...nieuwsgierig hoor. Ik zou me graag aan de heer of dame des huizes voorstellen om hen te bedanken voor de goede ontvangst en om een compliment te geven voor hun behulpzame medewerkers... Of hebben uw meester en meesteres wat te verbergen? Het zijn toch geen Fransen hé?!

Geschrokken blijft Silas halverwege de gang stilstaan en laat de kaarsen uit zijn handen vallen, wat moest deze man van zijn meesters? Met paniek in zijn ogen kijkt hij naar Ana Julia. "We hadden hem ook niet binnen moeten laten..", denkt hij bij zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana Julia

Ana Julia



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyma 20 apr 2009, 6:16 pm

Ana Julia staat op en ze begint naar de verwondingen van heer Vladimir te kijken.
Ze pakt een doek, maakt hem nat in het water en ze dept de sneetjes en schrammen op de heer zijn hoofd schoon.


Fransen? Nee hoor, dat zijn ze niet.
Wat hebben die daar nu weer mee te maken?
(ooc; de bediendes is de oorlog totaal ontgaan)

En ze hebben niets te verbergen, maar ik stoor ze liever niet in hun werk...
En ik denk dat het beter is als u weer gaat, zodra ik uw wonden heb verzorgd.


Dan ziet Ana Julia dat Silas weer terug is.
Ze kijkt hem een beetje met een wanhopige blik aan.
Als dit maar goed kwam....Ze hoopte maar dat de man niet al te lastig ging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
poetin

poetin



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyma 20 apr 2009, 6:49 pm

Ana Julia staat op en ze begint naar de verwondingen van Vladimir te kijken.
Ze pakt een doek, maakt hem nat in het water en ze dept de sneetjes en schrammen op Vlad zijn hoofd schoon.


Fransen? Nee hoor, dat zijn ze niet.
Wat hebben die daar nu weer mee te maken?


En ze hebben niets te verbergen, maar ik stoor ze liever niet in hun werk...
En ik denk dat het beter is als u weer gaat, zodra ik uw wonden heb verzorgd.


Dan kijkt Ana Julia Silas een beetje met een wanhopige blik aan.

Al dat gedraai en geheimzinnige gedoe begint Poetin te irriteren. Hij twijfelt even maar dan is hij het gedraai zat. Hij schreeft emotioneel door de gang:

Heer of Dame des huizes. Zou u naar de voordeur willen komen?!

Dan kleur Poetin rood. Wat heeft hij nou ineens...?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana Julia

Ana Julia



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyma 20 apr 2009, 6:54 pm

Ana Julia schrikt als er een brul door de gangen galmt.
Ze grabbelt snel alle spullen bij elkaar.
Met paniek in haar ogen kijkt ze de man aan.


Wat doet u nu, wat doet u nu..
Nu krijgen wij straf en we wilden u enkel helpen...


Ana Julia rent dan naar Silas.

Moeten we blijven of weggaan.
Denk je dat we hem weer buiten kunnen krijgen..
dat Het lijkt of hij door het luikje heeft geschreeuwd?
Terug naar boven Ga naar beneden
poetin

poetin



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptyma 20 apr 2009, 11:06 pm

Wat doet u nu, wat doet u nu..
Nu krijgen wij straf en we wilden u enkel helpen...


Ana Julia rent weg.

Eh Dinges waar gaat u naartoe? Zo bedoelde ik het niet!

Poetin baalt dat ie zo uit zijn slof is geschoten. Maar hier blijven staan vindt hij ook maar niks. Hij gaat zelf maar op onderzoek uit. Hij pakt een andere deur dan waar dinges is heengerend en opent deze. De deur komt uit in een gang. Poetin loopt de donkere gang in. In de verte is geluid te horen. Het lijkt alsof er stemmen klinken dus Poetin loopt verder tot hij weer bij een deur komt. Achter de deur zijn duidelijk stemmen te horen. Er klinkt een vreemd doordringend geschreeuw. Het lijkt wel of er een vrouw vermoord wordt. Poetin klopt hard op de deur.

Volluk! Wat is hier aan de hand? Kan ik misschien helpen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Silas-

Silas-



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptydi 21 apr 2009, 11:58 am

Opeens begint Poetin te schreeuwen, in een reflex houdt Silas zijn handen tegen zijn oren. Hij kijkt hoe Ana Julia in paniek alle spullen weer verzamelt, nog iets tegen de man zegt en dan naar hem toe rent. Snel haalt hij zijn handen weer van zijn oren.

Moeten we blijven of weggaan.
Denk je dat we hem weer buiten kunnen krijgen..
dat Het lijkt of hij door het luikje heeft geschreeuwd?


Dan ziet Silas hoe Poetin wegloopt, in de richting van de Noordelijke vleugel. Silas begint te rennen, maar de man klopt al op een van de deuren.


Volluk! Wat is hier aan de hand? Kan ik misschien helpen?!

Snel pakt Silas Poetin bij zijn arm en trekt hem mee. Zo snel hij kan rent hij met hem terug naar de salon. Paniekerig pakt hij de man bij beide armen en schudt hem daarbij, zonder dat hij het zelf in de gaten heeft, door elkaar.

Wat doet u nu?! U kunt toch niet zomaar iemand zijn huis binnenlopen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
poetin

poetin



Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Emptydi 21 apr 2009, 7:16 pm

Poetin wordt bij zijn arm gepakt een meegetrokken door de donkere gangen. Ze gaan daarbij een aantal deuren door en dit alles gaat niet zachtzinnig. De vreemde figuur lijkt helemaal in paniek en schudt Poetin door elkaar. Poetin schreeuwt:
Wat doe je nu gek! Laat me los, nu!

Poetin rukt zich los van de man en duwt hem van zich af.

Wat doet u nu?! U kunt toch niet zomaar iemand zijn huis binnenlopen?!

Normaal zou ik dat niet doen. Maar het is mij te vreemd hier en jullie lijken wel ambtenaren. Ik ben hier nu al een uur ofzo en ik heb nog antwoord op mijn vragen...

Dan kijkt hij om zich heen. Hij lijkt zich in een soort woonkamer te bevinden.

Vervolg in de salon...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een verdwaalde Rus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een verdwaalde Rus   Een verdwaalde Rus Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een verdwaalde Rus
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Castelmagno :: Toegangspoort :: Toegangspoort-
Ga naar: