Castelmagno
Welkom bij de familie Castelmagno.

De familie Castelmagno

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

oude bekende?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Belkas

BerichtOnderwerp: oude bekende?   di 26 mei 2009, 11:18 pm

Een man komt aan bij de toegangspoort van de Castelmagno's. Hij had zich onherkenbaar gemaakt om ervoor te zorgen dat zijn toekomstige plannen niet in de war zouden worden gebracht. Daar zouden de Castelmagno's vast wel begrip voor hebben, dacht de man. Bij de ingang aangekomen, vindt de man niks wat op een bel lijkt, en kloppen leek hem ook erg moeilijk. Daarom riep hij maar door de ingang.

Kan iemand mij horen? Ik werd gestuurd door Raghnall. Ik vermoed dat jullie gespuis als ik wel kunnen waarderen.

Dat laatste wilde hij met een knipoog roepen, maar dan beseft de man dat deze niet gezien zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Nyx Castelmagno

BerichtOnderwerp: Re: oude bekende?   wo 27 mei 2009, 11:07 am

Nyx is op weg naar de wijnkelder voor een goede fles wijn, als ze geroep hoort bij de ingang.

Kan iemand mij horen? Ik werd gestuurd door Raghnall. Ik vermoed dat jullie gespuis als ik wel kunnen waarderen.

Nyx loopt direct naar de ingang, ondertussen vraagt ze zich af waarom Ana Julia de bezoeker niet al begroet heeft, waar hing dat wicht toch uit?!

Als ze bij de ingang aankomt, ziet Nyx een onbekende man staan, ze kan zijn gezicht niet goed zien en vraagt zich dus af wie hij is. Van een afstandje bekijkt ze de bezoeker en roept hem iets toe.

Wie ben je en wat moet je hier?

Dan denkt ze even na, Raghnall....Was dat niet die man die eerder deze week Heusden over had genomen? En wie was deze man dan, en wat wilde hij van haar en haar familie? Een beetje wantrouwend blijft ze naar de man kijken en neemt hem goed in zich op.
Profiel bekijken
Belkas

BerichtOnderwerp: Re: oude bekende?   wo 27 mei 2009, 12:04 pm

Wanneer de man iemand hort terugroepen, luistert hij naar wat er gezegd wordt.

Wie ben je en wat moet je hier?

De man glimlacht. Hij is blij dat er iemand thuis is. Tegen zichzelf praten heeft de man nooit graag gedaan.

Hallo beste vrouw. Noem mij maar Belkas. Zou ik naar binnen mogen voor een praatje? Ik wil me graag bij jullie aansluiten.

De man bedenkt zich dat hij misschien beter wat had meegenomen om zijn goede bedoelingen duidelijk te maken. Hij denkt even na. Dan roept hij nog wt na.

Als u mij binnenlaat, zal ik u mijn echte identiteit tonen.
Profiel bekijken
Castelmagno
Admin

BerichtOnderwerp: Re: oude bekende?   do 28 mei 2009, 1:48 am

Castelmagno komt met grote passen aangelopen.
Er verschijnt een sadistische glimlach op zijn gezicht bij het zien van de nieuwkomer.

Beste heer, u kan een brief achterlaten op mijn bureau.(via pm)

Vanuit zijn ooghoeken kijkt hij naar Nyx.
Er verschijnt langzaam een brede grijns over zijn gezicht.
Profiel bekijken
Belkas

BerichtOnderwerp: Re: oude bekende?   do 28 mei 2009, 10:02 pm

Een tweede man komt aangelopen. Hij stelt zich niet voor en gaat meteen over tot de stand van zaken.

Beste heer, u kan een brief achterlaten op mijn bureau.(via pm)

Belkas rommelt even in zijn zadeltas en haalt er dan een stuk perkament en een ganzenveer uit. Hij schrijft snel een brief met daarin zijn echte identiteit en zijn bedoelingen, waarna hij de brief in tweeën plooit. Hem achterlaten op het bureau van de man was wat moeilijker, gelukkig stond hij er nog zodat Belkas de brief rechtstreeks aan de man gaf. Hij grijnst even. De teerlingen zijn geworden...
Profiel bekijken
Belkas

BerichtOnderwerp: Re: oude bekende?   za 30 mei 2009, 9:24 am

Belkas gaf de man de tijd om het perkament te lezen. Enkele minuten gingen voorbij zonder reactie. Het begon lang te duren...

Hallo, bent u daar nog?
Profiel bekijken
Castelmagno
Admin

BerichtOnderwerp: Re: oude bekende?   za 30 mei 2009, 4:03 pm

Hallo, bent u daar nog?

Castelmagno kijkt eens geërgerd naar de man.

Wilt u even geduld hebben terwijl ik in overleg ben?

(OOC: Ik ben in overleg met bepaalde personen. Maar ik zal je spoedig een antwoord bezorgen. Al het bovenstaande is ook puur rp. Wink )
Profiel bekijken
Belkas

BerichtOnderwerp: Re: oude bekende?   za 30 mei 2009, 9:54 pm

(ooc: ik snap het hoor, maar zonder bericht dacht ik dat jullie me vergeten waren. Vanzelfsprekend doe ik volledig mee met de rp)

Wilt u even geduld hebben terwijl ik in overleg ben?

Belkas schrikt van de reactie. Zeg dat dan, denkt hij stilletjes...
Profiel bekijken
Castelmagno
Admin

BerichtOnderwerp: Re: oude bekende?   zo 31 mei 2009, 9:33 pm

Castelmagno haalt de grote ijzeren sleutel te voorschijn en begint de sloten van de deur los te maken.
Profiel bekijken
Castelmagno
Admin

BerichtOnderwerp: Re: oude bekende?   zo 31 mei 2009, 10:59 pm

Castelmagno houdt de deur open voor de vreemdeling buiten.

Geachte heer, als u mij wenst te volgen naar de westervleuger. Daar kunnen we spreken in alle rust.

http://castelmagno.actieforum.com/vergaderruimte-f29/
Profiel bekijken
Belkas

BerichtOnderwerp: Re: oude bekende?   ma 01 jun 2009, 11:10 am

Belkas knikt goedkeurend. Hij volgt de man hoewel hij niet eens zijn naam weet.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: oude bekende?   

oude bekende?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Castelmagno :: Toegangspoort :: Toegangspoort-
Ga naar: